i don't get it, i'm not drunk

Jadu livet, vad har du haft för dig? Lite gbg i helgen sådär. Shoppade lösögonfransar (ska äntligen ta tag i det hade jag tänkt...) och läppstift från Mac ("costa chic" och jag ångrar det lite... inte för att det är fult, tvärtom är det apfint, men jag har ju klarat mig så länge utan Mac-produkter men nu har jag öppnat den dörren och herrejävlar hur ska jag kunna stänga den? This is gonna ruin me...), hängde i azalea med öl och cider och efter det, självklart, underbaraste jävla Håkan. Åttonde gången jag såg honom live och man blir ju inte mindre tagen för det. Lite udda låtval (vart var hurricane??? jag bara undrar...) men in the end bryr man sig inte om det. Det kan man inte göra.

Vi har bokat londonresan nu också, den 5 juli blir det. Som jag längtar!!! Britter!!! 1D-saker överallt!!! Pret a manger!!!! Primark!!!! Och allra mest ser jag fram (såklart?) att shoppa make up... Kanske framför allt billigt drugstore-smink faktiskt, är det weird? Ska stocka up som fan på Barry M, MUA, Collection 2000, Sleek, Gosh, Revlon, Bourjois osv osv osv. Att pundet bara ligger på typ 10 kr (!) just nu gör ju inte saken värre... Det innebär att en Eye pencil från MUA kostar 10 kr..... När någonting är så billigt skiter jag fullständigt i kvalitén för att vara ärlig... vill bara ha alla färger som finns!
 
Men innan det ska vi väl köra en onsdagsutgång på Hugo imorgon. Det är ju faktiskt studentvecka här i stan... Jättedeppigt för oss som inte längre är studenter, men ändå. Det blir nog nice ändå!
 
Ja, det var nog allt jag hade att säga idag. Have a good one!
xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0