1D big announcement

...jag håller på att gå uuuunder här! Tänk om det är nåt dåligt? Sure, de har sagt att "alla directioners kommer att gilla det", men ååh.... Älskar mirror.co.uk's teori om att "the band are getting their own country, and you can win the chance to live there", HAHA, hur mycket skulle vi inte ÄLSKA det? Jag skulle börja packa direkt, det är ett som är säkert.
 
Vad jag personligen tror att det är? Svårt att säga... Förmodligen inget jättestort, det är ju alltid kul att blow things up a little liksom. Ett akustiskt album? Nåt om den kommande filmen? Nån mega-exklusiv tävling? Nä.. Kan det bli imorgon nu eller?
 
(btw, what's up med alla dessa nya läsare? vart kommer ni ifrån? i like you, välkomna hit! bli inte rädda för mig, jag är bara a fangirl and i can't keep calm)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0