Bal, smink, fest, liv

I veckan har jag haft "skolavslutning" med redovisning och det var lite sentimentalt faktiskt... Kommer sakna vår lilla grupp, flummiga study sessions och tråkiga böcker om dödshjälp... Men, nu har jag iaf "sommarlov" haha! Rätt ok ändå... Idag har jag sminkat en vän till den kommunala balen, hallis fixade frisyren och det blev så fint då! Galet bra väder fick de också (why oh why var vi tvugna att få 7 grader och regn???), om än något varmt för killarna kanske.. Blev även denna gång så sugen på bal igen. Tänk att det var ett år sedan jag hade bal??? Känns som igår. Bästa helgen i mitt liv, herregud ja...

Nu taggar jag utgång imorgon med fina tjejer, goda drinkar (förhoppningsvis...) och en rolig pulsnatt... Please? Nu: måla naglarna och se let's dance. Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0