eeey macarena!

Hade en kaoossdag igår då jag var aktiv (skola och jobb...) från kl 6 till 22.30. Att gå från min vanliga vardag till det är ett stooort steg och min kropp tog lite stryk tror jag. Hann inte äta nåt på hela dagen heller, förutom två mackor och en drickyoggi vid 23-tiden. Idag har jag en huvudvärk från helvetet och gäspar konstant....Därför var det extra skönt att upptäcka denna fina video och skratta ashögt tills tårarna rann, vilka godingar alltså! Bäst: Nialls oväntat bra höftrullningar, Zayn's "dafuq?"-face när louis och niall hoppar åt fel håll (<3) och well... Louis' ass really has got sass. DaYmn!!!
Enjoy och happy friday på er ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0