i miss you quite terribly

Trött, bara trött... Trött på det ytliga, att folk inte ens behöver nån concealer under deras mediumtäckande foundation, trött på att folk kan spendera fem min i solen och se ut som infödingar på nån söderhavsö, trött på hetsen om magrutor och det stundande bikinisäsongen. Trött på det akademiska, att jag inte kan koncentrera mig i två min och det är därför helt jävla omöjligt för mig att läsa en bok. Trött på att man blir dömd så jävla fort, att folk värderar dig efter hur stora ord du använder. Trött på triviala jävla filosofer som tror de räddar världen med deras tankar när allt de gör bara är att krångla till precis ALLT. Trött på folks dömande blickar när man kommer in i klassrummet med färgglad ögonskugga och inte en beige lågstadieskjorta. Trött på att inte passa in i något jävla fack, att alltid känna sig som den fula vännen alla älskar att hänga med för att hon bättrar på deras självförtroende. Bara trött, så jävla trött....... På sol, på glada miner, på skavande klackar, proteinshakes, allt.
Tack jesus för en 1D-konsert om två dagar (!!!!!!!!!!!!!!!!!), en kommande London-resa och Håkan om en månad.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fattar precis vad du menar. Men jag tycker iaf om dig som du är, på alla sätt! Kram <3

2013-05-06 @ 21:24:49
Postat av: Stina

Tack så mycket, du är bäst! <3

2013-05-07 @ 14:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0