now i'm a warrior

Har en sån jävla dålig dag då allt känns så jävla åt helvete.... usch. Har aldrig känt mig så ful som jag gör nu, fan vad jag verkligen avskyr sommaren. Inte nog med att man måste gå i shorts och linne utan att svettas ihjäl och dö, man kan inte ha smink heller (eller normalt folk kan det, för mig går det inte. det rinner bort och kladdar sig överallt) och alla som sett mig utan smink vet att det inte är nån kul historia... De säger att gud inte ger med båda händerna, och i mitt fall har han fan inte använt nån hand över huvud taget. Det gick visst till alla perfekta små knyppen man ser överallt. Jag vill till USA. Nu. Det är, på riktigt, det enda stället jag har känt mig någonlunda snygg på. Ibland hatar jag att svenskar ska vara så moderiktiga och snygga...
För att inte deppa ihop totalt ska jag tvinga mig till att skriva ner några punkter som jag tycker om just nu. Ibland kan man faktiskt, i alla fall till viss del, lura sig till momental lycka...
 
- Var i skolan mellan 9.30-16.30 idag och vårt arbete är äntligen klart! En vecka innan inlämning! Har aldrig vart ute i så god tid, helt sjukt! Nu ska vi bara förbereda en muntlig presentation också...
- Jag tycker väldigt mycket om vår lilla grupp med potatismos i håret och allt. Fint!
- Såg en Harry Styles-kopia på uni idag. Höll på att avlida, på riktigt! Blev sådär pinsam och fnittrig som alltid (why oh why...). Enligt hans väska pluggar kan pol. kand (stalker much? well, it gets worse...) och jag kommer att hålla alla jävla ögon öppna, that's for sure!
- Är så jääääävla peppad för plugg i höst. Ska bli så jävla kul med nollning! Längtar tills jag får min röd/svarta overall! Är även rätt pepp inför flytt till linköping, även fast det inte kommer ske förens drygt ett år (förmodligen)
- Jag älskar Demi Lovatos nya album. Yep. Tycker att hon är en fantastisk person och nån att verkligen se upp till. På riktigt. Och hennes musik är catchy, vad mer kan man begära?
- Sedan har vi de små guldkornen i mitt liv (som den jävla loner jag är), dvs serier, youtube, spotify och alla oändliga fansites på instagram och tumblr. Vem fan drar in på smilbanden år Louis' "where do you see yourselves in ten years?" "Drunk"?

Här kommer lite fina bilder och en sång. Take care ♥
         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0