the perfect shoes

Jag håller verkligen med Emilia om att skor och kläder verkar så himla dyrt nu för tiden när man i princip bara shoppar smink och skönhet. Sure, fyrahundra spänn för ett par skor är väl egentligen inte jättedyrt, men med tanke på att jag kan få tre-fyra ögonskuggor för samma pris så verkar det så... Hittade iaf dessa skor från Nellys egna skomärke Nly shoes, visst är de helt underbara? Finns i svart och vitt också, även de är helt stunning! De bara skriker Stina med den coola klacken och glänsande materialet... åh. Men nej. Jag har inga pengar och inget jobb och då kan man inte köpa skor. De ser även ut att vara sjukt obekväma och 9,5 cm klack kanske inte låter mycket men utan platå är det en del ändå asså... Och ärren på mina knän bevisar att jag, klackar och alkohol inte är nån bra kombo. Nej, dessa får ta sig och hitta nån annan lycklig ägare, buhu....
 
 
(Imorgon, vänner, åker jag till Stockholm. Mitt hjärta slår i 180, är så jävla nervös. Galet taggad också, I can't believe this!!!!!!!)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0