lotd: shimmery

Här är en oldie (nåja, några dagar iaf...) med mycket shimmer, så kan det gå... När man bara helt randomly tar upp några skuggor från lådan och matchar ihop dem kan det bli lite messy, men ibland har jag sådana dagar. Imorgon har jag f.ö en munta (klockan åtta!!! Asså...... Det innebär att jag måste ta bussen strax efter sju.... Jag. orkar. inte.) och jag tror att vi alla vet svaret på huruvuda jag har pluggat till den eller inte. Men en munta liksom? Kan man misslyckas med dem? Jag lyckades få mvg på en muntlig presentation/diskussion på gymnasiet om en bok jag inte läst en sida av, så detta borde funka ändå. Wish me luck?
 
Ögon:
Rimmel exaggerate eyeprimer
MUS CS "steel"
L'oreal infallible "forever pink"
MUS MS "satin"
Maybelline lasting drama gel liner "black"
Urban Decay 24/7 glide on pencil "ether"
Maybelline "big eyes" mascara
 
Kinder:
Benefit Hoola bronzer (märks det att jag obsessar lite över den eller? en helt sjukt underbar produkt!)
Benefit blush "bella bamba"
MAC MSF "lightscapade"
 
Läppar:
Bourjois colour boots lip crayon "orange punch"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0