p-p-p-pallen

I torsdags hade jag nog den roligaste kvällen/natten ever. I'm not even kidding! Åvveinvigning och kravall stod på schemat, och OJ vad vi invigde och kravallade. SHIT! 200-nånting lärarettan och D-ettan i en mörk och kall Rydskog. Det ösregnade. Och där stod vi med våra rena overaller, uppknäppta. Det tog inte så lång tid innan de inte var så röda längre dock... Vi krälade i leran, rullade i filmjölk, rullade ner för backar och massa mer (favoriten var ju CC's gigantiska "bång", dvs "gå ner på knä och sug" och vips så hade man ett gigantiskt plaströr i käften och sög fulvin tills det inte gick längre. För fulvin ja, det fanns det gott om... på varje station dracks det flera muggar. Stämningen när alla stationer var avklarade går verkligen inte att beskriva. Det var som nån magisk jäkla enchanted fulvins-forest! Folk bara låg ner, rullade i leran, skrattade, skrek och var så jävla flummiga som bara fulvin kan göra en. SJUKT! Så förbaskat roligt! Efter detta landade vi på en mellanfest i ryd med nakna män i badkar, frisyrtips och massa öl. Sedan var det dags för p-p-p-pallen! För oss som inte däckade, då ;) En galen cykelfärd (nära döden-upplevelse indeed) och sen var vi inne. Hade sjukt kul och dansade till alla klassiker och kramades till stad i ljus, såklart. Efter en promenad hem till min bror sov jag rätt gott asså. Mindre gött var det att vakna och helt plötsligt känna av den där onda halsen du hade sen tidigare (som knappast blev bättre av ösregn och kyla), alla blåmärken du samlat på dig (vem fan får ett blåmärke på insidan av låret?? Varför har jag sår på knogarna? Ska blåmärken verkligen "stå ut"?) samt allmänt ömma kroppsdelar (min nacke mår inte ok alltså...). Men det var det värt! Nu är min fina åvve invigd och tvättad (man får tvätta den en enda gång i livet och det är efter invigningen...) och jag ska snart limma dit svarta revärer och alla märken jag har samlat på mig. Och mitt namn på högerbenet.
 
Hoppas att ni har det awesome! Puss och kraaaam
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0