up all night to get lonely

Såattee... Det där med att vi har typ 500+ sidor att läsa på ungefär en vecka (och det är myndighetstexter.....yup, exakt lika kul som det låter) och jag sitter här och gör ingenting. Yay! Beundrar verkligen folk med enough självdisciplin att sitta ner och läsa eller plugga. Jag. kan. verkligen. inte. Det går inte! Hur fan gör man? Det handlar inte ens om att jag tycker att det vi ska läsa om är tråkigt (ok myndighetstexter är inte så dandy, men det mesta andra är ju intressanta saker egentligen!), jag bara kaaaan iiinteeeee! Får jag G på den senaste tentan är det ju fan en mirakel av rang. Och folk säger att de på riktigt lägger ner 40 h/v på plugg??? Jag har två seminarier á 3 h/v och that's it. Undra hur länge jag kommer klara mig med det? Hm...
 
Imorgon har vi åvveinvigning. Jävlar!! Jag är svinnervös för att man har hört så mycket om det... "du kommer va asfull och aslerig", "det är i en mörk skog och alla ligger och spyr överallt", "Fulvin......och bada i filmjölk"....huh!?!? Vi ska ju dessutom på Pallens UV-kravall efteråt, i nyinvigda och uppenbarligen leriga overaller. Känns det som ett vinnande koncept? Vi får väl se om jag ens överlever.
Nä, jag har ju tre duggafrågor att skriva tills imorgon. Suck och stön. Vi får se hur det blir med det.
Puss och kram. Bjuder på två bilder från helgens halloweenfirande. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0