Why don't we go there?

Finns så hemskt mycket bra musik just nu, gals! Postar några favvolåtar nedan tillsammans med ett klipp ni bara mååååste se då jag har legat och asgarvat åt det så många jäkla ggr nu. Har fått en grej för Jimmy Kimmel (har mina talk show host-perioder och just nu har den stannat på honom. Hur lik är han inte Tom Hanks btw? Galet) och sitter och kollar på massa av hans klipp på youtube. De med barn är klart roligast (asså baby Bachelor... oh yea), och även fast detta klipp absolut inte är det roligaste måste ni foka på killen i slutet som typ spyr. Så. jävla. roligt. "Basketball juice - I love it" Han är så adorable att jag bara vill fly över atlanten och plocka hem honom! Ååååååh!
 
Igår såg jag f.ö Catching Fire på bio med Emilia. Herregud vilken bra film! Måste nästan hålla med de som säger att den är bättre än ettan. Denna var mer "öppen" sas, man (eller iaf inte jag, har inte läst böckerna) visste liksom inte vad som skulle hända, så varje moment var en överraskning. Och slutet då!!! Kan trean komma typ nu eller? Ååååh kommer aldrig kunna vänta! Katniss och Peeta är fedt söta ihop ju (och jag tycker att de är sjukt bra skådisar, faktiskt! Framför allt Jennifer Lawrence, hon är så coooooool), de som är team Gale kan ju gå och dö i nåt hörn eller nåt...
 
Och så till sist, kan vi prata lite 1D? I lördags, 1D day med 8h livesänding med boysen. Det. var. Lovely. Tycker att de borde göra sånt varje dag. Why not liksom? Och så idag damp Midnight Memories ner i brevlådan. Lyssnar ihjäl mig på den just nu, detta kan bli bra ladies! Och Aftonbladets recensent jämförde den med Love Actually! Det är väl den ultimata jävla hyllningen av ett album? Oh yes it is.
 
Men nu så, här har ni lite goodies från musikvärlden. Puss och kel ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0