båååårrrrddddd

DET ÄR SÅ JÄVLA SKÖNT ATT INTE HA TANDSTÄLLNING LÄNGRE.
 
Såja, nu har jag skrikit ut det litegrann. Nu är jag redo att tackla ett gäng 16-åriga fordonskillar imorgon! Lära dem lite engelska kanske? Vi får väl hoppas det i alla fall. Livet som lärarstudent är nervigt men åh så kul och givande. Get back to me tomorrow, ehehe.... Börjar 7.30 hela veckan btw. Och kul grej: det tar längre tid att pendla till bråvalla än till Linköping. 30 min på en lonely spårvagn och sammanlagt drygt 15 min gång till och från den. Jag måste alltså gå upp....väääääldigt tidigt. Usch. Kidsen better be kind to me, för jag är ingen morgonmänniska, åh nej...
 
 
FÖR ÖVRIGT. Tänkte såhär: den ena Ylvisbrodern är ju rätt snygg. Sen kollade jag upp det och it turns out att han heter Bård. Alltså, Bård. Bård Ylvisåker. Han är norsk och han heter Bård... Tyvärr älskling, det kommer aldrig att funka. BÅRD!?!?!?!? Kom igen liksom! Oh.....
 
Nu: bjuder på lite random bilder på mig och från i helgen. Ha det så fint ni, och wish me luck tomorrow!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0