1D - This is us

ÄNTLIGEN har jag också sett den! Bästa Emilia lämnar storstaden i helgen för lite besök i gamla Norrköping, och jag är så glad att jag i alla fall har en tönt-vän som vill se filmen med mig ;)

Hur den vad? S j ä l v k l a r t var den all time. Satt med ett stort fånleende på läpparna under hela filmen, vad de är underbara på alla möjliga sätt våra boys! Det är en feelgood-film (eller dokumentär snarare) som alla borde se. Även om man inte är något 1D-fan. Hysterin kring dem är ju trots allt ett fenomen utan like och det kan väl vara intressant att se? Det är beatlemania anno 2013 och det krävs ändå nåt extra för att så många människor ska engagera sig så mycket i något. Häftigt, indeed!

Annars då? Lämnade in en hemtenta i onsdags. Får äntligen lämna Imsen-boken behind (alla lärarstudenter fattar, den boken är hellllll) och påbörja nåt nytt. Den nya kursen är längre än tre veckor, har bara en kursbok (ÅH VAD SKÖNT) och innehåller dessutom en vecka VFU (praktik!) om en månad. Det ser jag helt sjukt mycket fram emot! Låt oss bara hoppas att jag hamnar i Norrköping eller möjligtvis Linköping. Känns sådär kul att behöva pendla till typ Katrineholm eller Mjölby... Good new också, min tandställning åker ut på fredagen och praktiken börjar på måndagen efter - hur bra timing? Glaaaaad! 
 
Nej, ha nu en fin helg kära vänner. Vi hörs och ses! Pusspussss
p.s. bifogar lite favoritlåtar atm. varsågoda. d.s.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0