Så att säga, så att säga

Så jahaja. Vad har ni för er? Mitt liv rullar mest på ja. Har haft rätt mycket plugg i veckan med seminarium och föreläsningar varje dag (låter ju inte spec mycket men det känns så haha...). Var på lärarpub igår med trevligt folk vilket var nice. Massa öl och knäppa diskussioner där vi fastnade lite på fisting-temat eeeeeh (no fisting for old men? Fisting nemo? Man måste fista några gånger innan man kan leva? Eh well...) men det är ju lugnt, vi har ju bara dina framtida barns framtid i våra händer ;) vi kom även fram till att man hellre vill bli våldtäkts-fistad av en fransman än en svensk... Så, eh, ja... Hanna pimpade även min öl till ASSNYGG!!!! Cool.

Har fått reda på min praktikplats nu också. En vecka svenska och engelska med fordonskillar på eber? Ja det ska jag syssla med v.41... Haha. Kan bli intressant, jag ser så himla mycket fram emot det! 

Har även fått godkänt på min första hemtenta! Såja, 5 av 300 hp avklarat då.., känns bra ;) 

Ha det bra finisar! Pusspussss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0