and we danced all night

Måste få skriva några ord om i lördags. Det var KraValentine och DAEMN, jag hade nog den allra bästa kvällen EVER! Ååååh.... Så många fina människor omkring mig. Massa gott på förfest med ett durkslag (eller vad var det egentligen?), fuldans och annat skoj. Sen Kårallen och ööööl och ojdå, nån tvingade visst i mig lite minttu också (ska jag ta det som något negativt? kom jag precis att tänka på...). Fyllekäk på donken som vanligt. Asså jag kan ju inte riktigt beskriva vad eller varför det var en sån fin kväll, men trust me... det var det. Värdig sitt namn. Och ovven var saknad! Man glömmer bort hur jäkla comfy det är (förutom att det är sjukt irriterande att gå på toa....).
 
Annars har jag bara pluggat massa american culture studies i veckan. Jag tycker det är så jäääääkla kul! Älskar att läsa om foreign policy, educational systems och federal laws, så fort det handlar om USA blir allt kul liksom. Samma skit på svenska hade jag dött av! Älskar vår lärare också, hon är såååå söt!
 
Nu då. Sitter med största töntflinet ever. Ska chilla ner lite med massa avsnitt av Arrested Development (har jag sagt vad jag tycker om det? Är snart klar med s.2 och fan... Ibland är det skitkul och ibland bara svintrist och rätt deppigt. Älskar Michael Cera dock, så bra! Och karaktären... aawe!) och tagga en fredag helt utan planer. Puss på er <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0