American Horror Story

Hur dealar fröken Stina med att vårterminen snart drar igång med olika slags tentor (munta på fredag, hemtenta in den 14/1 och salstenta den 17:e) egentligen? Jo hon börjar följa en ny serie! För PLL, HIMYM, The Middle och Modern Family som just nu visas räcker ju inte. Nej, kära vänner, jag har börjat se på American horror story. Otippat! Kanske... Har bara hunnit halvvägs in på första säsongen (tredje säsongen pågår just nu. Dock är alla säsonger fristående) och jag kan ju säga att...damn. This is some weird shit! Inte weird á la Lost eller Twin Peaks, bara... weird. Det händer så fruktansvärt mycket i varje avsnitt (vilket jag gillar, iofs). Och självklart har jag fått en ny crush.Kan vi prata om Tate liksom? Evan Peters. 1. Han ser myyyycket yngre ut än vad han är (vilket alltid är ett plus i my Little World) och 2. han spelar en psycho jävla kille asså. Helt sjukt mysko roll. Vad säger det om mig, att falla för en sån person? Hjälp? Haha, aja. Han är ju tydligen med i s. 2 och 3 också (men som en annan karaktär då) så jag har lite att se fram emot! Yay!
 
Annars då? Jag är helt kär i mitt nya rum! Väntar bara på att min nya säng ska komma (den 13:e), men shit vad jag trivs! Men nä, nu ska jag se lite mer AHS. Allt för att inte plugga liksom. Puss och kraaam
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0