Nyår 2013/2014

2 januari måste ju vara årets mest deppiga dag? I Think so. Nyårsdagen är ju inte riktigt for real, alla är bakfulla och trötta och gör ingenting. Men så BAM vaknar man upp på årets andra dag och är varken full eller bakis utan helt jävla spiknykter. Det kan vara lite tufft ibland. Åhja.
 
Men nyår då! Vilken grej! Var på en stor fest hos Emilias granne ute på landet. James Bond-tema och shit vad välplanerat allt var! Allt från en fet bar (!!), till pokerspel och utbytta tavlor för att matcha temat. Fancy tretättersmiddag (jag var väldigt glad över att jag har sett Titanic x antal ggr så att jag iaf vet att man börjar med besticken längst ut och jobbar inåt. Försökte dock få vitt vin i fel glas, men man kan ju inte veta allt...) och bond-quiz som jag och min bordsherre kom trea på. Jag har aldrig sett en enda hel bondfilm, nej. Kan till och med ha kallat honom för "Jackson Bond" i början av kvällen... Så jag tar inte direkt åt mig äran där ;)
Sedan blev det massa dans (älskar variationen av att först dansa med en liten, übersöt kille, och sedan bugga loss med ett medelålders par. Sånt händer inte en normal festkväll inte, haha!), beerpong (har insett att jag fetsuger på det. sorry laget...), mer dans och nånstans tyckte nån att det var en bra idé med whiskeyshots. Nej, det är aldrig nån bra idé men ok då. Bara för att det var nyår. Vi vinglade hem i leran (åååh landet <3 haha) nån gång vid 6-tiden och dagen efter åkte jag hem i pyjamas och glitterklackar. Chillade runt i pyjamasen hela dagen och insåg på kvällen att byxorna satt bak-och-fram... Så ska det vara! Cheers.
 
Här kommer lite bilder från kvällen (älskar min nya iPhone 5s btw!! Sjukt bra kamera i jämförelse med min gamla 4:a haha...), mest suddiga bilder på folks ben dock? Bra kamera, sure, men fortfarande en värdelös fotograf! Pusss xxx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0