Save the last dance

Hola chicas! How y'all rollin? Rollin good i hope. Jag mår prima! Har, typ, återfrisknat från en endagssjukdom som kan uppstå efter att man har förtärt alkoholhaltiga drycker och dansat iväg natten på hg. Fredagens utgång var fett rolig! Jag älskar vår lilla g-grupp (som nu splittras, men jag får med mig många fina människor till engelskan ändå!) och hg är ett fett ställe så stina är nöjd! 

Imorgon börjar då allvaret med engelskan... Vi kickstartar det direkt med ett diagnostiskt prov för att se vart man ligger och dääääär kommer jag ju faila hårt. För hallå, grammatik? Nej. I don't do that. Aja. Får väl gå som det går. Är bara så glad över att tenta-p är över. Får jag nu godkänt i uk4 så finns det nog en Gud på riktigt! 

Nästa vecka blir nog kul iaf. Why? Ett - årets första CSN!! Och januari innebär extra mycket para. Åh så välkommet det är just nu, mvh fattig student. På fredag äre gatsby-fest (måste hitta nåt passande att ha på mig... Hm) och på lördag drar jag nog till Uppsala! Spännande shit. But til' then - ha det så jäkla bra! PoK 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0