Hell yea fuckin right

Helgen känns alltid så konstigt lång när man kör en utekväll på fredagen, right? Det läget är jag lite i nu. Det var ovvekväll på hg i fredags och då är det väl klart att man är där! Fett kul hade jag med mina lärarhomies iaf. Och igår då, trots bakiströtthet och halsont hade jag det awesome på drake i Globen! Shit vad han var bra live! Älskade crew love tillsammans med the weeknd, grymma artister, grym låt och ännu coolare blev det live. Han är rätt söt, den mannen asså!

Och ikväll är det ju Oscarsgalan! Yay! Jag har föreläsning imorgon dock, men den börjar först kl 15 så det är nog lugnt. Kan få några timmars sömn! På tal om skolan fick jag btw vg på muntan i american culture studies i fredags. SÅ skönt! Bästa ämnet, så jag är glad att det gick bra.

Ja. Jag är ganska så kär i mitt liv just nu måste jag säga. Inte mycket som känns dåligt faktiskt! Och vissa delar kanske får mig att le lite extra... Men bara kanske ;) puss och kram på er <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0