Only human

Hola från bk!! Nu har jag bott semi-själv (får väl kalla det så pga korridor) i tre dagar, och jag TRIVS! Har fått det asmysigt i mitt rum och det känns redan som hemma :) och att ha 10 min till skolan i stället för en timma är ganska skönt asså... Allt för att få sova lite längre på morgonen. Har träffat nästa alla av mina korridorare och de verkar trevliga! Två svenskar, en tysk, en fransk och en korean. Kul med multinationellt! Det jag har kvar att lära mig nu är väl att tvätta, antar att det är dags för det snart.. Hjälp! 

Snart ska jag iväg och äta middag hos bror och Ellen (hehehe) och sen blir det bara råplugg inför världens största och svåraste grammatiktenta på måndag... KUL!!! Allt det jag trodde att jag visste om engelsk grammatik visade sig vara fel, såattee... Ja. Men en fest för Paula på fredag ska jag ju hinna med. Ja. Ni får lite bilder från i helgen också, pulsutgångar <3 PoK!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0