rise up

Mitt liv just nu kretsar i princip kring att se Harvey Specter le. Och att packa flyttkartonger, för vet ni? På söndag flyr jag boet och flyttar in i en studentkorridor i Linköping!! Exciting stuff, aye! Är så jäkla taggad, ska bli så fruktansvärt jäkla skönt att bo själv. Faktiskt. Och korridor är väl typ den perfekta övergången från att bo hemma och ha egen lägenhet? Att jag kommer bo typ fem min från hg är ju inte direkt en nackdel heller...
 
Annars. Jo, mitt liv är typ Suits nu. Vilken FANTASTISK serie!!! Amazing. Nåt annat fantastiskt var i fredags när Emilia och jag såg BSB live i Göteborg. HALLÅÅÅ hur bra??? Åh. Finaste, bästa boybands. För alltid, så mycket kärlek.
 
Ja, nä. Det var väl den uppdateringen ni får just nu. Puss och kram och remember, WWHD! Mvh skadad.
xx
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0