Du sade att rädslan den går över, men den där oron stannar kvar

"jag tror aldrig att jag har trott på att tro"

Någonting är fel. Men min stolthet är påväg någonstans och jag har inte riktigt förmågan att hala in den igen. Jag lyssnar på "Röd". Bara för att var "måste". Och mitt skinn does not sizzle of the bare thought, jag... gillar det? Nja. Jo. Lite. När det är bra är det bra!!!!!!! När det är mindre bra är det sjukt dåligt. Typ som "Töntarna", världens sämsta låt ever?

Men Sjukhus, Vals för Satan (din vän pessimisten), Idioter och Svarta Linjer är ju riktigt, riktigt bra. Fan också. Bye bye beloved pride, hope to see you soon.
Dock kommer jag aldrig att erkänna detta. Vem har sagt att det är just jag som har skrivit detta? Hehe...


Kent - Vals för satan (din vän pessimisten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0