Is this it?

Ganska nice med fredagar då man bara har franska och naturkunskap från 8.10-10.30! Jag gillar sådana där lärarkonferenser, fler sådana tack! :)

Rätt nice är det också med nya saker, men det vet ni ju redan. Michael Jacksons "This is it"-skiva, mascara, strumpbyxor, puder, ögonpenna, nagellack och capo är vad jag har handlat idag. Och så "glömmer" man ju plånboken hemma så att ma mère får stå för skiten. "Jag skaaa betala", haha om hon bara visste... ;)

Annars är jag heelt insnöad på Moto Boy, Elvis Costello, Glasvegas, Moneybrother och Girls just nu. Lyssna på dem tycker jag (exempel, "Beat Heart", "The Beat", "Flowers and Football tops", "De vet ingenting om oss" och "Laura") Bra musik är verkligen själslig lycka, det är tråden som syr ihop hålen, klistret som lagar felen och virusskyddet som skyddar mot att systemet ska krascha. Det är en stor fel concealer för sinnet.
Bevis på det?
Tja, här har ni. Lyssna, känn, och torka tårarna.


Moto Boy - Beat Heart

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ha en bra kväll! :D

2009-11-06 @ 17:44:53
URL: http://musicisme.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle du kunna läsa mina texter och dikter o vägleda mig lite. behöver lite tips och råd.



tack på förhand.



/Beloni, där text blir verklighet

Allt från en killes hjärta

2009-11-06 @ 18:10:22
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0