Something is squeezing my skull

Hej där!
Älskade måndagar. JA, jag gillar dem faktiskt, utan ironi alls! (Och ni vet ju hur man verkligen aldrig kan intala någon om att man faktiskt inte är ironisk om de trott det från början. Man bara bygger på, liksom... Men nej, jag är faktiskt inte ironisk! haha)

Att ha matte på måndagsmornar är faktiskt inte helt awesome dock... Jag är inte så jäkla klar i huvudet, men okej...
Vi har börjat ett samarbete mellan svenska, naturkunskap och samhällskunskap (a-kurserna) där vi ska argumentera oss igenom en energikälla. Jag och min grupp fick inget av våra två förstaval (just my luck aye...) utan ska ta upp bioenergi/biobränslen... Lagom kul, men ändå.
I alla fall, vi ska ha en debatt i klassen där vi ska argumentera för våran egen energikälla och emot alla andras. Och på något jäkla sätt fick Viktor reda på min enorma svaghet när det gäller argumentationer (jag vinner dem alltid, men kanske inte på "rätt" sätt... Jag är så förbannat envis att jag inte kan ge mig och erkänna att jag har fel, utan istället pratar jag på i 180 om absolut ingenting som ingen alls förstår. Och när jag möts av tysthet och förvånade ansikten slutar jag med ett "just det!" och där var kampen vunnen... Jag blandar gärna in lite personpåhopp också, hah!) och började därför fetingförbereda hur han skulle "krossa" oss... Vilket eggade igång min vinnarskalle. Problemet är ju bara att de har vattenkraft. DET FINNS JU KNAPPT NÅGRA JÄVLA NACKDELAR MED VATTENKRAFT!!!!
Men, jag fick fram att överdämning, framför allt i u-länder, kan orsaka metanutsläpp OCH ökad spridning av malaria och andra allvarliga sjukdomar. Så, tack vare vattenkraften kommer stammar i Afrika dö ut, och sedan kommer det bli stora epidemier och till slut dör hela mänskligheten ut, tack vare vattenkraften. KUL? Nej. In your face, smartass! ;)

Ja... Jag känner att jag tar det där liiiite för seriöst. Men, är man ett bittert svin så är man.

Anyway, nu återgår jag till darling Morrissey. Han förtjänar mig.
XOXO!


You have killed me. Kanske Morrisseys bästa, jag är så jäkla där.


Kommentarer
Postat av: Viktor

Så länge alla i Afrika dör ut i dessa epidemier kommer inte vi bli påverkade av sjukdomarna då de inte hinner utvecklas till pandemier.

2009-11-16 @ 21:37:09
Postat av: Stina

alltså viktor, du dirrar inte min oseriösa sida va?

2009-11-16 @ 22:15:40
URL: http://jesuis.webblogg.se/
Postat av: Viktor (som absolut inte är Johannes)

Haha, nej. För jag är dödsseriös.;)

2009-11-16 @ 22:25:48
Postat av: Stina

jag trodde snarare att du var min bror där ;) men självklart är det du!

2009-11-17 @ 18:02:42
URL: http://jesuis.webblogg.se/
Postat av: Johannes

Så klart det är jag, om du vill variera angreppen på Viktor kan du alltid hälsa att vi kommer sakna Smedby i pojkallsvenskan och önska dem lycka till i vilken serie de nu lyckas komma in i.;)

2009-11-17 @ 19:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0