Söndagsångest where?

Jag har helt tappat bort det där med söndagsångest. Borde jag ha det? Kanske. Jag har nog glömt bort den. Varför skulle jag ha söndagsångest btw? Skolan imorgon stör mig inte alls, faktiskt. Och en måndag innebär ny vecka vilket innebär en dag närmre allt kul som står ahead. Behöver man ha ångest för sådant?

Direkt mycket har jag inte att göra heller (ok...). Filmanalysen är färdig. Ska väl göra lite matte bara, men det är lungt med det. Franskatest på onsdag, kommer bli piece of cake. Idrottsprov på fredag, samma sak där. Annars är det ju helt lungt.

Lyssnar lite på BD just nu, för att försöka förstå varför jag kanske borde ha den där ångesten trots allt. Men det biter inte riktigt det heller! Vad är det för fel på mig? Varför känner jag mig så otroligt tillfreds med allting helt plötsligt?
Svaret, jo. Det är det enda som ger mig lite, liiite, ångest. Men jag kan inte svara helt på det ännu. Holmes behöver fler analyser för att lösa gåtan. Jag behöver lite mer...
Lite lulligt ja, men det är så det blir ibland. Älskade söta. Pusshej.


Du vet att det är något fel med dig när du lyssnat på denna låt utan det minsta orosmål i sikte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0