tell me all 'bout politik

 
Sådär såg det ut när jag gjorde NT's valkompass (www.nt.se/val2010)
Blocktestet var väl rätt så väntat. Partitestet var väl också helt okej (men varför blir jag ALLTID kristdemokrat? Haha, pretty ironic. Men jag är ju rätt konservativ i och för sig...). Sjukt deprimerande (och pinsamt!!) att jag fick så hög procent på SD. Herrejesus, jag mår typ dåligt över det! Får skuldkänslor och shit. I och för sig har jag inte koll på deras politik utöver invandringspolitiken.. Men det är ett rasistiskt parti och det är inget jag vill associeras med. Jag skulle aldrig ens ägna en tanke åt att rösta på dem, bara så att folk vet. Ja må vara ett borgarsvin, men jag är inte rasist! ;)

Kommentarer
Postat av: Lissssssssssssssssssssssssssss

Till att börja med: hur insatt är du ens i frågorna? Aja test är ju kul, jag blev 56 procent rödgrön.

2010-04-22 @ 21:26:54
Postat av: Stina

jag kollade ju faktiskt upp alla frågot jag inte visste så mycket om. det enda jag fortfarande inte förstår riktigt är det där med global skatt...

2010-04-22 @ 21:50:35
URL: http://jesuis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0