I will never learn from this

I hate this town as much as I love it

Jag har fått greetings från Liverpool i form av en snyggishalsduk och Torres-keychain. You'll never walk alone!

Det är riktigt höstväder ute. Funderar på att bara promenera för att kanske stöta på Tyra...

Jag längtar väldigt mycket till hösten. Kyliga vindar, gula löv och äpplepajer gör mig lycklig.

Jag håller även på att proppa hösten full med roliga saker. Nyss beställde jag biljetter till finaste Håkan Hellström i gbg i november.

Idag skulle Beata ha gift sig. Undra vem det egentligen är som har dött...

Igår gjorde jag någonting som jag aldrig gjort förut. Och det var roligt! Trots att jag var "för liten" hela kvällen ;)

Mina åsikter ang. SD's valfilm är att JA - klart som fan att den är rasistisk och hets mot folkgrupp! MEN! Det är ju väluttänkt av dem. I och med att TV4 vägrar visa den får det ännu en massa publicitet. Och för ett parti som SD är all publicitet VERKLIGEN bra publicitet.

Mina åsikter ang. Sveriges trupper i Afghanistan är att de bör stanna där. Självklart är jag emot krig, men detta är inte ett krig som Lars Ohly försöker peka ut det som. Nej, det finns inga vinnare, men det kan finnas enormt många förlorare i de afhganska människor som faller under talibanernas makt. Bidrag - ja! Men alla bidrag behöver stadga och skydd. Och Ohly snackar om solidaritet? Jeez...

Nu bör jag verkligen göra något annat. Vi ses, kära hjärtan. xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0