coolt inlägg

Jag lovade ju ett tufft och häftigt inlägg, men alltså... Jag VET att man aldrig bryter ett (en?) pinky swear, men jag känner mig tvungen... I'm havin such a gay day! Om jag vore kille alltså. Idag är jag så o-cool som man någonsin kan vara. Jag menar, det är lite svårt att vara cool i en vit spetsblus samtidigt som du blåser tuggummibubblor och är madly in love with william moseley (ska snart se på the lion the witch and the wardrobe... har ju bara sett prince caspian en gång idag). SKITSVÅRT!

Någon som där emot är rätt cool, på ett sånt där svensk, nördigt vis, det är Joel Alme. My love, my dream my boat. Så ni får ett youtubat klipp med en jättefin liveversion av "a young summers youth". Lyssna på de squeezade tonerna i slutet.. ah. magic!
Ses. Ska försöka att shapea upp tills imorgon. Bye bye sandra dee, typ. Fast S-style.
xoxo


Joel Alme - A young summers youth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0