De små hörnen i mitt hjärnkontor rensas!

- Flo Rida, Florida. Som i delstaten. JAHA! Är det så det är menat? Aja, bättre sent än aldrig... brukar man ju säga. Men det kanske inte gäller med mtv-hip-hopares namn? Jag måste ju dock erkänna att till och med jag då och då lyssnar på you spin me round...

- Sexy Bitch. Akon och David Guetta. Alltså. Typ. En fråga. Finns det något mer irriterande? En sämre låt? Äckligare människor? Fulare video? Mer störande fans? Tror inte det. Grattis, Akon och David. Det är så det går, liksom. (Gillar btw gruppen på facebook "Akon's poor attempt at describing the girl without being disrespectful". HAHA! Det finns tydligen folk som förstår mig! :)

- Assååee Roddan... mina föräldrar skrattar åt mig, men han spelar ju faktiskt i globen i sommar... Aja. Let it go, S, let it go...

- Alltså, både Fibes o fibes och pete yorn sjunger om blackie. "Blackies's dead" och "I fell in love with blackie". Är det något jag inte vet? Jag tänker bara på Blackie i Twin Peaks. Ni vet, bordellmorsan på one eyed jacks. Men är hennes roll såååå fascinerande att man skriver låtar om det?

- Jag tror btw att en av blondinbellas klänningar som hon designat är inspirerad av blackie. Liite mindre bordell och mer typ... rondell. I stället. Men bara lite.

- Alltså, alla hjärtans dag... Nog för att jag älskar komersiellt skit och allt som har med krimskrams att göra, men vafan? När ska folk vakna upp och inse vilken jävla lameass "helg" det är? Vad är ni egentligen, feta bebisar med rosa pilar i näven? Nej, just det. Sluta bete er som sådana då. *uppnosig smiley*

- ...och alla som ens funderar på att förlova sig/gifta sig WHATEVER på alla hjärtans dag är ju totalt fast i slentrian redan, typ. Vafan. Nog för att jag inte nödvändigtvis tycker att man bör "go your own way" men NÅGRA små sidospår kan man väl ändå vara ambitiös nog att gräva fram?

Trevlig helg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0