Diverse

Imorgon ska vi äntligen till Romme! Ska bli asnice, jag har verkligen saknat att åka skidor! Att behöva gå upp klockan halv fem är dock mindre asnice, men vafan... Vill man åka till Romme Alpin får man lida pin typ (JA, där fick jag till det! hahahha..)
Innan det har jag dock tre sidor romananalys att skriva. Cp-jag har sådana cp-problem med att komma igång. Hur cp-svårt kan det egentligen vara? ÅH!

Idag ska ni även få en riktig playlist av mig. En som innehåller några andra spår än bara Gypsy...
Listen to it and thank me later.

Fleetwood Mac - Gypsy (man måste ju upprepa sig tydligen...)
Spoon - Out go the lights
The Kinks - Sunny Afternoon
Buddy Holly - Heartbeat
Fleetwood Mac - Dreams
Joel Alme - No Class
Daniel Gilbert - The Damned City Lights
Jamie T - Calm Down Dearest
Dizzee Rascal - Stand Up Tall
Annie Lennox - Why
Hästpojken - Från Där Jag Ropar
The Human League - Don't You Want Me
Will Young - Leave Right Now
Rod Stewart - You Wear It Well
Ramones - Needles And Pins

Ja. En episk blanding av bra och dålig musik. Så som det ska vara.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0