Hej mitt namn är Kenza!

*bild på en osminkad jag i rosa plyshbyxor och med Mani i knät*
Sitter och myser med Mani nu. Ska snart ut på en LÅNG promenad på djurgården. Men usch så kallt det är. Önskar att det vore varmt. Kram <3

*bild på en tröja med axeldetaljer*
svängde förbi Topshop och hittade denna snygging. Blir skitsnygg med ett par korta jeansshorts, brunbrända ben och skyhöga klackar. ÅH jag vill ha sommar med vännerna nu! Puss <3

*bild på mig själv iklädd random klänning som jag tror ser så annorlunda ut för att jag syr dit lite kedjor på axlarna fast den i själva verket ser ut som alla mina klänningar, massa ringar samt de där fula skorna från Din Sko*
Nu ska vännerna och jag ut och dansa på Collage! Ses vi där? ÅH vad jag längtar till sommarnätter på Collages uteservering...

*bild på Jay i ful keps i dj-båset*
Hade en underbar kväll/natt i går tillsammans med vännerna. Träffade en massa söta läsare, SÅ himla kul när ni kommer fram och hälsar på mig som om jag vore någon! Men snälla kan ni respektera att mina vänner vill hålla sig utanför? Puss <3 (p.s, längtar till sommaren, det är snöstorm ute!)

Och så börjar det om igen. Jag. hatar. Kenza. Ledsen. Men hellre prettobella ALLA DAGAR!
Och folk kallar min blogg värdelös liksom? HALLÅ? Det enda som skiljer mig från Kenza är att hon har mer cash så att hon kan köpa fler (EXAKT LIKADANA) skor, smycken och kläder hela tiden.
(Ja, jag är enormt uttråkad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0