Min bästa sida:

Det är definitvt inte den som jag kommer att visa nu. Det här är min besatthets-sida. Där jag tror (vet...) att jag vet allting bättre än alla andra. Mina tips och råd är de enda som är värda att följas, and that's it.
Det handlar om min lilla söta fina underbara Dennis M igen...
För det första ville jag bara säga att han är dum i huvudet som "visar" baby för Paulina. Så fort Paulina tröttnar på honom kommer hon ju att avslöja baby för alla. Vilket jag antar att Dennis inte vill. DUH!!

När vi ändå talar om baby... så läste jag på en random skvallerblogg (pinsamt stina...) att det var en kille, "yonas" eller något liknande. Då pustade jag ut. Det var någonting som skulle förstöras i mig om Dennis var hetero. Han är alldeles för fin för att vara hetero... typ ;) Ville bara säga det.

När jag ändå är i gång och blottar mina pinsamma fjortis-sidor så kan jag ju lika gärna tala om att det ska bli spännande att imorgon se om Kissie verkligen opererar brösten eller inte. Kan det verkligen vara ett pr-trick igen? We'll see...
(jag inser att jag har gått för långt i och med detta inlägg, och jag lovar att gottgöra det med ett otroligt coolt och häfitgt och tufft och ironiskt indie-inlägg senare i kväll. Pinky swear!)
cheez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0