Mitt pojkbandshjärta slår och slår och slår


Backstreet Boys - Everybody (Backstreet's Back)

ÅH sådan nostalgi! Hela jag är ju faktiskt en boyband-sucker, och det ska ni veta. Allt annat som jag kanske säger är all made up, allt för en cool och tuff image liksom. Egentligen är jag tjejen som skriver kärleksbrev till Nick Carter, gråter till Boyz II Men och spelar "All I have to give" på gitarren.
Det finns ju trots allt inga människor på denna jord som kan beskriva känslor lika bra som fem pojkar med nittiotalsmittbena.
Att de typ har moveat on ignorerar jag helt. För mig kommer Nick Carter aldrig att vara killen med illgröna wayfarers som misshandlar Paris Hilton och snortar koks för mig.
Han är för alltid lillkillen med hängselbyxor som har ett leende som smälter hela mig. 
Så det så. 

(P.s, vem är INTE livrädd för Kevin i denna video? AAH!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0