Oh jeez I'm old

För länge sedan, när jag var ung och dum och inte visste bättre (ehehe...) brukade jag bli förundrad.
Sedan blev jag likgiltig.
Och nu bryr jag mig helt plötsligt igen.
Det suger.
För att bry sig är bara coolt om det rör någonting som är värt att bry sig om. Det är inte coolt när det gäller det jag bryr mig om. Framför allt inte när jag bryr mig på ett sätt som jag absolut inte bör bry mig på. Om jag över huvud taget ska envisas med att bry mig om så mycket så ska jag ju bry mig på rätt sätt, eller hur? Men det gör jag inte, för det är uppenbarligen svårt. Svårt att bry sig på rätt sätt.
Åh vad jag önskar att jag var en likgiltig man i stället för en... ja. I stället för det (UPPENBARLIGEN) svagare könet.
Nä, nu ska jag sova. Skål fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0