Vilka kontraster!

Självklart ska jag plugga samhällsekonomi. Vi har ju trots allt prov imorgon.
Jag menar, vad gör det om jag DÖR stenhårt för att det är så JÄVLA tråkigt?
Vad är väl ett typ ja, LIV, när man kan plugga samhällsekonomi i stället?

Jag förstår det inte. Jag gör verkligen inte det. Min hjärna funkar precis tvärtom än vad Samhällsboken säger. I alla fall när det gäller utbud och efterfrågan (för mig; minskad efterfrågan = högre pris. Eftersom det alltid kommer att finnas några idioter eller rika jävlar som kommer att köpa varan i varje fall. Då får de ju i alla fall in lika mycket, trots mindre efterfrågan. Synd att ingen håller med mig, dock... haha). Men okej. Jag ska försöka.

Idag hade vi btw ett rekordhål pga inställd idrott. Typ sisådär 4 h? Tur att Kuriosa ligger nära i alla fall... mm.

Inspirationen växer btw. Kommer strax, hold on typ. Så länge kan vi väl glädjas (tillsammans! åååh...) åt dessa AWESOME Family Guy-citat. Låter inte det som en helt dyna-o-mite idé? I think so.
Håll hårt i era kära inälvor.

Lois: Okay, one more minute, and then if there are two pink lines...
Peter: Oh god, I hope you're not pregnant, we can't afford another kid. We already got Chris, Stewey, Richie, Joanie, Greg, Marsha, Bobby, Jan, Mike Seaver, Carol Seaver, Boner, Urkel, Mr. Furley...
Brian: Peter those aren't your kids, that's the Nick-at-Night lineup.
Peter: Blanka, Zangeif, Chun-Li, Guile, E. Honda...
Brian: That's Street Fighter.
Peter: Red, blue, green...
Brian: Those are colors.

Peter: Ok, here's another riddle. A woman has two children. A homicidal murderer tells her she can only keep one. Which one does she let him kill?
Brian: That's... that's not a riddle. That's ... that's just terrible.
Peter: Wrong, the ugly one!


(Lois walks in on Stewie torturing a bully)
Stewie: We're playing house...
Lois: But that kid is all tied up!
Stewie: Roman Polanski's house

Ja, det får duga. Själv sitter jag här och tårarna och diverse andra kroppsvätskor (eh? nej. allt för konsten, typ) flyger fritt. Det. är. så. himla. roligt.
xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0