Desperat...

Om det nu finns någon högre makt. Vad som helst! Gud, Allah, Påskharen, Karamellkungen... Vem/Vad som helst. Om du finns. Och om du läser min blogg. Snälla lyssna då på mina desperata böner!

Snälla låt inte Dennis M bli inblandad i fjortisblogg-dramat. Snälla. Jag bara vet att han är bättre än så. Han ÄR bättre än så. Och han ser definitivt bättre ut än så...

Inget ont mot Paow... Men hon är ju helt korkad, skabbig och dum i huvudet. Visst kan jag tycka att hon är typ ljusår bättre än Kissie och Dessie (då hon faktiskt bland annat verkar stå för att hon shoppar på Gina Tricot och H&M, och inte ljuger om att hon är rikare än vad hon är), men det säger egentligen ingenting.
Dennis har ju klass... stil och själ! Snälla Vishnu, Jesus, Elvis, whoever, låt honom bli befriad från de stenhårda platinafärgade fjortisbojorna som snart har virat sig flera varv runt hand fashionabla handleder.

Jag ber dig.
Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0