Life's tough, here's my confession

I've got another confession to make.
Eller rättare sagt, flera. Nja.
Jag tänkte nu blotta min själ, bara släppa ut allting. Det är inte fint. Inte vackert. Bara... konstigt. Och inte surrealism-konstigt à la typ Salvador Dali. Bara konstigt. Med betoning på "igt"...
Jag tänkte alltså lista upp lite saker som jag gör som jag skäms över. Pinsamma saker. Enjoy, and be inspired!

- Jag skäms lite över de bloggar jag läser. Jag läser Kissie... Och Dessie... Och Paow... och amir och krilleboi och alla jävla skvallerbloggar som finns. Inget som jag är stolt över. Men det är lite som terapi att läsa dem. Jag menar, jag blir så jäkla lycklig över mitt eget liv när jag läser om deras. Oh boy.

- Jag gråter. Till allt. Hela tiden. Varenda disney-film, varenda corny tv-serie, alla filmer, scrubs, you name it. jag gråter. Jag gråter till och med till en musikvideo med avril lavigne... oh my.

- Ibland kan jag söka på "love songs" på spotify, och bara rålyssna på typ "show me heaven" och "unbreak my heart". Och alla andra skittöntiga låtar. Usch.

- Jämt när jag "bestämmer mig för att plugga" slutar det med att jag gör michael jackson-moves framför spegeln... Jag kan även spendera TIMMAR framför spegeln och roa mig med att göra olika miner. Typ, skrämma mig själv (för igen...inte vackert)

Nä, nu räcker det. Detta är hemskt... jag tänkte avslöja lite fler saker men alltså... jag måste sätta några gränser! Så, nu slutar jag innan jag hinner börja berätta om mina (GAMLA) planer om att typ gifta mig med Dougie. Bara en sån sak. Ja.
Hej då.
(btw, jag har inte tuberkulos!!! oh happy day!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0