The pains of being... extremely shallow.

Dennis M är alldeles för snygg för allas bästa. Sådär äckligt snygg att det gör ont i ögonen att kolla på honom. Sådär snygg att man måste bita sig i tummen för att få in lite realism i bilden. Han är out of this world, out of everyone's league. Too good looking to be true. Jag tror att han är en illusion. Han finns nog inte på riktigt. Det är något photoshop-proffs som tagit reda på begreppet "perfektion" och klistrat ihop denna kille. Så är det. Det finns inga andra alternativ.

Hoppas att jag aldrig träffar killen, det skulle vara så otroligt pinsamt. Och smärtfullt. Jag skulle ju behöva stycka mig själv till hundmat för att se att jag verkligen inte drömmer.
Keep me blessed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0