dealing with it

Just nu skulle jag kunna:

- Se på O.C (Johnny har äntligen dött, men nu är ju Sadie med i bilden... varför måste Ryan dras till så jobbiga jäkla brudar? Med Taylor som enda undantaget, gotta love Taylor!)

- Äta nutellamackor (needs no further explanation)

- Stretcha

- Mixa saker

- Slå mitt rekord i störst bubbelgumsbubbla

- Skriva på min bok ("365 tales of nothing at all", tror det blir en bestseller)

- Köpa en skräddarsydd italiensk kavaj

- Uppfinna en ny maträtt (majs+rödlök+guacamole+potatis)

- Gå över till lägenheterna mitt emot och säga åt dem att stänga av sin jävla technomusik

- Klyva atomer

- Lagra krafterna av dessa atomer i ett atomvapen och vara en good neighbour mot techno-kidsen

Bara ett urval av roliga saker jag skulle kunna göra just nu. Men vet ni vad? Jag ska skriva en filmrescension på franska. Helt "frivilligt".
Är det sånt här som kallas att "ta tag i sitt liv"?
Shit, vad jag greppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0