han är lite lik james dean, därför är detta okej!

Ibland blir jag sådär girly girl och tänder på knarkar-nazister, typ. Typ Volchok. Kanske är det bara för att jag har ett sådant girly girl heart som smälter varje gång en piercad bad boy blir... mjuk. Och han dödade ju ändå Marissa, så hur kan man inte älska Kevin Volchok?
Jag googlade honom och såg att han var med i Twilight!!! Som långhårig!!! Snacka om att förstöra Volchok :( Den pulsådriga, tatuerade surfern med de underbara, isblå ögonen... En långhårig vampyr. Tack, tack twilight!
... men ännu värre. Sedan fick jag reda på att han har en dotter. En bebis.
Nazi-bad boy -- vampyr -- lattefarsa?
Kom igen! Inget coolt får vi behålla längre.


Åh, vad väljer man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0