tyck-synd-om-mig-typ

Just nu är jag rätt irriterad på den amerikanska jäääävla paranoida ambassaden. Eller hela überparanoida USA för den delen... All credd (alla vet att jag är en USA-nörd och jag värderar landet HÖGT, men ja...) men jag blir bara så trött... Jag ska nu sitta och fylla i tretusen jävla formulär för att få komma på intervju på amerikanska ambassaden och få visum i juni. Frågorna är typ; "Do you use illegal drugs?" "do you sell illegal drugs?" "do you use illegal bombs or nuclear weapons?". VAD TROR DE???? Även om jag skulle använda droger varje dag och sälja dem till småbarn och ha en egen atomvapenfabrik i källaren skulle jag väl för i helvete inte skriva det i något sådant formulär??? Vad får de egentligen ut från det? Det är så jävla skenheligt. Där ska jag sitta och svära, med fingrarna på bibeln, att jag typ inte ska bomba sönder the space needle typ. Vad betyder det för en ateist? Inte ett jävla piss! 

Intervjun på ambassaden, ja. När jag hör ordet "ambassad" tänker jag osökt på stora, biffiga amerikanare med suit och frowning faces typ. Som sitter där och dömer ut mig och bara väntar på att jag ska svara fel på en fråga så att de kan kalla in hela polisstyrkan och sätta et "terrorist"-stämpel i pannan på mig. Jag måste gå in där själv, också. Inte ens en liten mamma får följa med in! Och intervjun kan tydligen ta upp till TRE TIMMAR!!! Vad fan ska vi prata om i tre timmar? Min vapenfabrik i källaren? 

Nae, därför är jag på ett rätt pissigt humör just nu. PLUS att ambassaden inte ens kan betala portot för ett jävla brev, nej det måste man ta med sig själv. Visst att "det är för nationens säkerhet", men sådana här töntiga formulär lär inte avslöja några terrorister inte, såvida deras IQ inte kan mäta sig med en treårings skostorlek...  

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahaha! fyfan det där var dagens asså!

2010-05-24 @ 20:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0