Om jag var 10 år yngre skulle jag inte behöva dig längre



Jag skulle kunna skriva en bibel om de 10 fina år jag nu levt med Håkan Hellströms musik innanför skinnet. Jag skulle kunna deklarera hur mycket hans ord och visor berört mig.
Fast det känns som om jag skulle förstöra något fint då. Det där fina som Håkan Hellström har byggt upp, och som alla med ett EQ över 20 förstår.
För, efter gårdagens "Explodera Scandinavium" är det så jävla tydligt. Alla de som fortfarande står kvar med sin "Håkan Hellström kan inte sjunga"-åsikt är ju fan dumma i huvudet. Helt ärligt, totalt pantade. Och det kan jag säga utan att peka finger åt antagonister. Håkan Hellström är allt. Allt, fan.

(Bäst igår vad Hurricane Gilbert. Känns egentligen rätt trist att säga det, men det var något alldeles extra med den igår. Better than ever. Vad som var sämst? Haha, vilken jävla fråga...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0