I wish I were blind when I see you with your man

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh...
Visst önskar jag att vi hade fred på jorden... Och om alla psykiska sjukdomar som får människor att tycka att det är ok att våldta och mörda försvann skulle jag bli väldigt lycklig. Jag önskar även att jag hade en katt eller att chips gjorde mig smal och frisk.
Men högst upp på min lista över saker jag skulle kunna karva bort mina fötter med en smörkniv för ligger att bli prinsessa. Jag vill vara kunglig! Jag vill ha ett tv-sänd bröllop med svindyr klänning och en miljon människor som skriker "kiss" när vi står på balkongen. JAG VILL! Snälla?
Jag har fällt många tårar av lycka idag, det är rätt sjukt hur jävla blödig jag är. Men de är ju så fina, William och Kate... och klänningen då! HUR vacker? Jag känner mig väldigt Svensk Damtidning, men vafan... Neka inte vad ditt hjärta säger åt dig. Bara ett tips.


Jag vet att han är lite skallig men DAMN, I want him! Och så vet ni ju att utseende inte betyder något! Det är ju faktiskt titeln som spelar störst roll i kärlek...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0