polygami är trendigt

Typ lyssnar på McFly som om det var det mest naturliga och intelligenta i världen. Men then again, what is? Det vore ännu fulare att lyssna på nåt creddigt bara för att liksom. Vem hör mig liksom? Jag är på ett sånt jävla skumt humör (inte riktigt Laura Palmers "Hello doc I'm in a wierd mood"-humör men ändå...). Vill skylla på McFly men det är fan inte deras fel. Det finns nog ingenting här i världen som är McFly's fel. Det är bara ett resultat av de DNA-strängar, hormoner och all annan jävla genetik som snurrar runt i mig. Vill säga att jag är född sån men du föds inte som något. Du är en jävla nobody fram tills det att några bestämmer sig för att mata dig med en viss sorts mat, lägga dig i en viss sorts säng och sjunga en viss sorts vaggvisa för dig. Där och då har du ett liv imprentat i ditt undermedvetna och försök att fly från det du. Det gjorde John Lennon och han blev skjuten.
Heaven is nowhere just look to the stars.
Fuck off y'all. På ritktigt. Puss från dyslexibarnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0