while you smile like a friend

Kom precis på att det är en vecka kvar till Way out West. Holy shit!
Visst är det rätt kass bandlist i år. Eller? Jo. Ganska dålig.
Så tänker jag först och sedan inser jag att jag kommer att få se Pulp och då tänker jag att FUCK alla andra gyttje-festivaler med skabbigt folk och ljummen folköl. FUCK THEM verkligen för jag (och alla andra som ska på wow...) kommer att få se Jarvis Cocker, vi kommer att få se en köttslig del av brittisk pophistoria och vi kommer att få höra klassisk lyrik från mästerverk som A Different Class och This is Hardcore. Och det slår fan varje jävla tältligg VARJE DAG!
Så det så.

Sedan kommer Kanye West. Och Prince. Och well, Fleet Foxes, James Blake, Jamie Woon och massa mer. Plus att Göteborg är nice och slottis är typ niceare. Så jag lider inte direkt. Hoppas att ni hade det kul på Hultsfred med de andra elva personerna som var där liksom.
Fuck off och godnatt :)


på tal om absolut ingenting är jag dödligt förälskad i låten ovan. mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0