förkärlek för rappa skånska käftar


Fan vilken kärlek jag hyser till denna man! Jag skiter i att han i princip är min motpol (han är optimist, jag är pessimist, han är naiv, jag är cynisk, han är uppenbart vänsterdriven, jag är högerlutad, han hatar stockholm, jag är rädd för skåne osv osv...) och tar fram det gamla "opposites attract"-atgumentet i stället. LYSSNA PÅ MELLANSNACK! LYSSNA PÅ PUSS OCH KRAM! GENIALISKT! Var tvungen att använda mig av caps för att ni skulle förstå min extrema eufori för detta, förlåt mig.
OCH som en liten slutkläm - vill ni HEMSKT GÄRNA gå och se honom på skandiateatern den 29 april är det helt ok, jag kan ställa upp och eskortera er. Bara så att ni vet, tänkte jag. Thank me later!
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0