blown away


Jag är mindre frisk. Vill egentligen inte säga att jag är sjuk för jag har faktiskt ingen feber eller nåt sånt... Men en bihåleinflammation light är fan inte mycket bättre. Det enda som hjälper är starka minttuggummin, vatten och piller. Och att dega i soffan framför bra filmer. Idag såg jag denna (127 hours) som var HELT OUTSTANDNING. Seriöst, den var magisk! Att den dessutom är baserad på en sann historia gör det hela så mycket häftigare. Fatta människans psyke alltså, det är en jävla manick... Och igen - James Franco... Vilken underbar skådespelare! I alla fall. Jag ska sova mycket inatt och försöka gå till skolan imorgon, annars har jag lovat mig själv att plugga matte hela dagen... vet inte vad jag ser fram emot minst.
Ha det fint ponytails xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0