We all float on

Idag stör jag mig på:

- Tyra. Är det bara jag eller är inte bruden sjukt tacky?

- Tyras orangea skor som Kenza vill ha. Är det bara jag eller är de inte sjukt äckligt jävla skitfula?

- Vädret. Är det bara jag eller suger inte blåst och lera mer än något annat? Hej vår!

- Att det är så jävla svårt att få tag på snygga ramar. (Tänkte skriva "är det bara jag..." här också men helt ärligt så orkar jag inte... jävla töntigt alltså) I alla fall om man inte vill ha dem rosa eller lila. OCH FOLK SNACKAR PATRIARKI? hah.

- Alex Schulman. Det finns nog ingen man jag hatar så mycket som den arroganta jävla bitterkärringen. Han och hans jävla attityd kan dra åt helvete.

- Kissie. Kissie stör jag mig alltid på, men vet ni vad jag stör mig mest på nu? De som säger att "låt Kissie vaaaraaaa, hon är ju ung och det är ju hennes liiiiiiiv ju!" Fuck you, det är fan mer än hennes liv som påverkas när man har en blogg med 150 000 läsare om dagen. Framför allt då den främsta målgruppen inte riktigt är Claes, 35 år och civilekonom i Uppsala. Kan inte staten bara "ta hand" om henne och sedan låtsas vi andra att vi inte sett något? 

- Marissa. Förlåt, men jag stör mig lika mycket varje gång när hon ska råtjuta när Volchok är "otrogen". Vad fan trodde du? Åh, naiva jävla idiot...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0