men framför allt undrar jag why i even bother

Jag undrar hur många människor i världen som just nu har Malavas "bubbly" på naglarna. Jag har det. Det är ett gräsligt fult nagellack och jag kan verkligen inte förstå varför jag tyckte att det var en vettig idé att köpa det.

Jag undrar varför det är just lokomotiv, atlantångare och rymdskepp som Skalman inte har i sitt skal. Det innebär ju också att mannen (...sköldpaddan) går och bär runt på K-pistar, atombomber, heroin och smuggelvodka. Fatta hur han skulle åka dit i tullen alltså! Jeez...

Har skalman f.ö bara saker i sitt skal eller har han människor där också? Typ hej, här går jag och bär runt på Ockelbo-Danne.

Jag undrar väldigt mycket vart alla Disney-filmer egentligen utspelar sig. Ta till exempel Djungelboken - vi vet att det är i en djungel (no kidding!) men where? Jag slår ett slag för Brasilien. Ser inte Mowgli väldigt brasiliansk ut? Min mamma säger Indien och då fnissar jag lite. Skulle Mowgli vara indier? Hahahahha...
I vilket hav utspelar sig den lilla sjöjungfrun? Förmodligen Stilla Havet... eeller? Vart bor Snövit? Jo, i Holland såklart. Hon har ju träskor på sig. Bambi är förmodligen svensk. Eller njaa, norsk kanske. Han är ju inte det smartaste kidet i hagen liksom.

Jag undrar lite hur många människor som just nu typ halkar på en groda/backar in i en get/nyser på en gris eller kliar en papegoja under hakan (har papegojor hakor? whatevs...) Och jag undrar verkligen om den där grisen tycker att det är fräscht att bli nyst på... Vem fan nyser på en gris? Perversa jävel.

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0