what's really bugging me

Det var en jääävla massa år sedan Popstars gick på tv och Sara var kär i Johannes och jag i Jamie. Jag och min syster sprang i panik genom hela Norrköping city för att hamna längst fram när det var dags för signering av singlar (ja, det var den gamla goda tiden då lyckan var att köpa singlar med sina favoritlåtar). När vi fick Jamie att le rätt in i vår kamera... Ja. Anyway, jag har ju kvar dessa två singlar som jag fick signerade (har även hela samlingsalbumet OF COURSE liksom) och på den med "latin"-tema sjunger Jamie en låt som heter "Everytime you go" som är så JÄVLA BRA men som inte verkar existera utanför denna Popstars-bubbla. Jag har spenderat alla dessa typ 11 år med otaliga googlingar och researches men jag hitta inget. Jag har testar att shazam:a låten men den hittar inget. I'M GOING SLIGHTLY MAD faktiskt. Men ok, antar att jag får leva med Jamies version. Den är ju trots allt grym. Martin Rolinskis version av "Wig wam bam" är också helt wicked bra. Heheh...

Annars då? Well oh well. Nästa helg är det halloween och jag har precis fixat de sista detaljerna till min utstyrsel. Jag ska vara en discokula! Gina Tricots paljettkläder fixar biffen tillsammans med glitterspray, glittersmink, silvernaglar och silversmycken.
Anyway, ha en fin helg tillsammans. xx


Man kan anklaga mig för mycket, men för att vara ett icke-dedikerat fan? Nja...


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag har också kvar den skivan!! :)

2011-10-26 @ 17:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0